
Conferència en castellà a càrrec de Ana Yàñez Serrano del CSIC. Dins del programa de conferències i sortides del seminari "Causes i efectes de la toxicitat en organismes i ecosistemes"
Els compostos orgànics volàtils emesos pel bosc del Parc Natural del Montseny pateixen una gran interacció amb la contaminació provinent de Barcelona i la zona industrial. Aquest fenomen modifica la química atmosfèrica i afavoreix la producció d'ozó i aerosols.
Cal inscripció prèvia aquí.
Al finalitzar el seminari es lliurarà un certificat d’assistència als inscrits que acreditin haver participat en un mínim de sis conferències i el taller i la sortida. Aquestes persones també rebran gratuïtament un exemplar del volum 36 de la revista científica L’Atzavara (any 2026), monogràfic entorn dels temes tractats en aquest seminari.